shudo nan shoku means

GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay

Thursday, July 28, 2011

22 tahun

tepat jam 12 ni umur aku meningkat 22...aq tengah demam..tak tau nape...memang setiap kali nak menyambut hari jadi aku akan demam...entah lah....sekarang hidup aku hanya ada dia...fandi dan man dah nak pindah kelantan....dalam hidup ni ad susah dan senang.ad hidup dan mati.ad kawan yg datang dan pergi.kenapa semua ini mesti berlaku...aq tak faham lah...mungkin ad hikmah di atas semua yang berlaku dalam hidup aku ni....yg paling penting aq dah tauape yg aku perlukan sekarang dan dia sentiasa menyokong aku...aku bahagia sekarang....

No comments:

Post a Comment