shudo nan shoku means

GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay

Wednesday, August 17, 2011

perjalanan...

dia ajar aku erti sabar ,,,,dan sekarang panas baran aq semakin hilang...dia buat aq berubah jadi manusia yang berguna...dia bagi aku semangat.dia bagi aq sesuatu yang aku senduri tak jumpa...yaitu sebuah matlamat dalam hidup....aku rasa sesuatu bakal berlaku di hari muka tapi aku sudah bersedia di atas apa yang aku sendiri lakukan..aku harus menerima takdir yang di tentukan dan ini adalah pembalasan akibat dari perbuatan ku...ya tuhan aku harap kau bagilah aku semangat dan kekuatan..mungkin aku tidaklah semulia kejadian mu yang lain,tetapi aq tau kau sentiasa memeliharaku dan sentiasa di sampingku...

No comments:

Post a Comment