shudo nan shoku means

GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay

Friday, December 2, 2011

PENYAKIT yg aku sendiri tak paham...

sakit hati bila duit habus begitu sahaja....tapi tak pe segalanya akan ada hasilnya ...tunggu lah suatu hari nanti....susah dulu tiada salahnya...tapi aku bersyukur segala pengorbanan aku membuahkan hasil yg setimpal debgan ape yg aku dapat...betul kata mama saye kat kampung ...kejujuran pon ad harganya dan ianya lebih mahal dari segala pekerjaan....tapi aq ni lembap dan tak pandai marah orang...miz pulak sibuk suruh aku tegas...dia ingat ape kawat kaki ker...hurm tengok lah sampai taham mane aq boleh tegas...mungkin salah aku jugak dia marah aq...sebap terlalu manjekan pekerja....tapi aku ngan dorang setaraf jer kot...mati la kalau miz letak sume tanggungjawab atas bahu aku....tak pe la semoga kerja keras aku selama ini berbaloi...amin...

No comments:

Post a Comment