shudo nan shoku means

GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay GAY gay

Thursday, December 1, 2011

TERLUKA SEKETIKA AKIBAT MELUKAKAN DIA TAMPA SEDAR AKAN PERLAKUAN DIRI SENDIRI

mungkin aku sudah lupa diri atau tak sedar dek untung...kenapa cemburu aku menjadi jadi sampai dia menyampah tengok aku...perkataan terungkap 2 kali dari mulut dia akan ku semat dalam akal ku yg segar sepanjang masa...dalam sedar tak sedar ku menyakiti dirinya...tak kuduga persahabatan ku bersama kawannya di salah erti...tapi aku mengerti dan aku akan tetap mencari solusi...semua nya aku laku kan demi dia...dia buat aku bernyawa bernafas dalam dunia kami...tak sanggup utk aku kehilangannya....biarlah dia yg terakir buat diriku...bell ko kene ingat dia mempunyai segalanya kou tak de pape....ko hanya ad dia dan hati serta cinta kau yg jujur untuk dia...aku memang bodoh dalam bercinta tapi aku tak pandai menipu dalam cinta...andai kata aku mati seperti ungkapannya ,aku harap dia menjumpai blog ini....inilah catatan cintaku pada dirinya....mungkin aku seorang insan biasa tapi aku harus lebih pandai menjadi luar biasa untuk dia...aku sedar aku tiada rupa yg boleh dibandingkan dengan pilihannya yang lain...aku tau aku tidak sekaya mana...aku tau aku tidak sehebat mana...tapi aku jua seorang insan yg tak lekang dari melakukan kesilapan..maafkan aku sayang kerana membuat dirimu terluka tampa aku sedari....aku yang salah dan aku yang sepatutnya membetulkan keadaan ini...

No comments:

Post a Comment